INFORMACE PRO RODIČE - Stravování žáků ve školní jídelně
ZŠ Kobylí ve školním roce 2020/2021
- Rodiče dítěte odevzdávají přihlášku nejpozději den před zahájením stravování v kanceláři školní jídelny s odpovídajícími údaji. Jakékoliv změny ve stravování dítěte během školního roku je třeba potvrdit písemně rodiči!
- Vzhledem k mimořádnému stavu ve školství ve 2. pololetí školního roku 2019/2020 nebylo možné vydat žákům nové přihlášky na stravování pro další školní rok. V platnosti tedy zůstávají stávající přihlášky. V případě jakýchkoli změn týkajících se stravování, kontaktních údajů (změna bydliště nebo telefonního čísla) či změnu čísla účtu, o těchto skutečnostech informovali vedoucí ŠJ na e-mailu lotahalova@zskobyli.cz nebo na tel. čísle 606727681.
- Ceny stravného pro jednotlivé věkové kategorie jsou vyvěšeny na informační tabuli školní jídelny.
- Žáci mají možnost výběru obědů ze dvou jídel, prostřednictvím čipu, vždy na týden předem od pondělí 7 hod. do středy 9.30 hod. V případě nemoci si strávník může v kanceláři školní jídelny dohodnout změnu jídelníčku. V měsíci září 2020 bude pouze jeden chod oběda.
- Čip si žák při zahájení stravování zakoupí v kanceláři ŠJ za Kč 100,--. Vrátí-li žák při ukončení stravování čip v pořádku, záloha 100,-- Kč se mu vrátí. Pokud je čip nějakým způsobem znehodnocen nebo poškozen, je strávníkovi vráceno 50% ze zálohy. Pokud je čip poškozen či znehodnocen do té míry, že už nemůže být dán do používání dalšímu strávníkovi (nebo ztracen), záloha se nevrací a čip je vyřazen z používání. Ztráta čipu se ihned hlásí v kanceláři školní jídelny!
- Rodiče, jejichž děti mají alergické reakce na některou z potravin, jsou povinni toto oznámit v kanceláři ŠJ a přinést třídnímu učiteli potvrzení od lékaře, aby dítěti mohla být zajištěna náhradní strava. Pokud je připravována pro dítě strava s alergií na potravinu, je nutná písemná dohoda s rodiči o bližších podmínkách stravování. V případě, že si stravu přinese žák s sebou, jídelna za kvalitu této stravy nenese odpovědnost.
- Na základě směrnice EU č. 1169/2011 jsou od 1. září 2014 v jídelníčcích vyznačeny alergeny obsažené v jednotlivých pokrmech. Bližší informace jsou zveřejněny u jídelníčků ve školní jídelně a na webových stránkách www.zskobyli.cz.
- Platba stravného se provádí vždy zálohou na měsíc předem.
Od 1. září 2020 je omezen vstup do budovy školy zákonným zástupcům a dalším osobám. Z tohoto důvodu budou omezeny hotovostní platby, budou preferovány platby bezhotovostní.
Hotovostní platby budou vybírány pouze v následující dny, a to vždy od 15 do 17 hodin.
Kalendář pro výběr záloh na stravné v hotovosti pro školní rok 2020/2021
Stravné na měsíc |
Datum platby |
Říjen 2020 |
23., 24. září 2020 |
Listopad 2020 |
21., 22. říjen 2020 |
Prosinec 2020 |
18., 19. listopad 2020 |
Leden 2021 |
16., 17. prosinec 2020 |
Únor 2021 |
20., 21. leden 2021 |
Březen 2021 |
17., 18. únor 2021 |
Duben 2021 |
24., 25. březen 2021 |
Květen 2021 |
21., 22. duben 2021 |
Červen 2021 |
19., 20. květen 2021 |
B) BEZHOTOVOSTNĚ Z ÚČTU:
- PŘÍKAZ K INKASU:
– je nutné založit svolení k inkasu – vždy k 20. v měsíci bude z vašeho účtu stržena odpovídající částka stravného na příští měsíc. Limit pro stravné na 1 dítě je 1000,--Kč.
Číslo našeho účtu: 100093291/0800, variabilní symbol 63402939.
- PŘÍKAZ K ÚHRADĚ – tento způsob platby je nutno dohodnout v kanceláři školní jídelny na tel. čísle 606727681.
9. Přeplatky stravného k datu ukončení školního roku se na žádost rodičů vrací zpět, jinak se převádí do měsíce září. Výjimku tvoří žáci 9. tříd nebo žáci, kteří ukončí školní docházku v ZŠ Kobylí z jiných důvodů. Těmto se provádí závěrečné vyúčtování a u bezhotovostně platících strávníků se přeplatky nad 100,-- Kč vrací zpět na bankovní účet.
Aktuální zůstatek stravného lze zjistit na internetových objednávkách iCanteen každý čtvrtek a pátek v týdnu nebo vyhotovit na požádání strávníkovi vyúčtování v kanceláři ŠJ.
10. V případě, že žák neuhradil 2 měsíce stravné, jsou rodiče na tuto situaci upozorněni (ve spolupráci s třídním učitelem). Pokud není stravné uhrazeno, je žák odhlášen ze stravování do doby, než dlužnou částku uhradí.
11. Odhlášení z obědu či svačinky:
- pokud se nebude dítě stravovat, je nutné jej odhlásit buďto den předem do 15 hod., nebo druhý den do 7 hod. ráno na tel. čísle, 606727491 nebo SMS zprávou na mobil 606727491 nebo na webových stránkách www.zskobyli.cz/objednání obědů/.
Pokud nestihnete stravu odhlásit, můžete si ji vyzvednout do jídlonosiče, který přineste vchodem do budovy do školní jídelny do 10.30 hod.
Upozorňujeme rodiče, aby své děti v případě nemoci odhlásili a nemuseli tak zbytečně platit nevyzvednutou stravu. POZOR: Dítě v době nemoci má oběd ve stávající ceně pouze 1. den. Poté je možno obědy odebírat dále v jídlonosiči, ale za cenu cizího strávníka,
V době prázdnin má dítě oběd za cenu cizího strávníka.
12. Veškeré záležitosti a dotazy ke školnímu stravování řešte v kanceláři ŠJ u vedoucí školní jídelny nebo na telefonním čísle 606 727 681. Pro odhlašování stravy používejte telefonní číslo 606 727 491.